Social Media

„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.”

Internet stał się znakiem naszych czasów. Wiele obszarów naszego życia przenosimy do wirtualnej rzeczywistości. W sieci spędzamy coraz więcej czasu, poszukując potrzebnych nam usług i robiąc zakupy. Większość Klientów przed podjęciem decyzji o zakupie korzysta z mediów społecznościowych, aby wybrać najlepszą usługę lub produkt. Warto zatem być tam, gdzie są nasi Klienci – w mediach społecznościowych. Za pomocą Social Media jesteśmy w stanie nie tylko nawiązać kontakt z Klientami, ale również realizować długofalową strategię marketingową.

Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy uczestników o serwisach Social Media i zachowaniach Klientów w internecie. Uczymy w jaki sposób zaplanować i realizować kampanie marketingowe za pomocą sprawdzonych narzędzi mediów społecznościowych.

Sprawdź również terminy naszych otwartych szkoleń (kliknij TUTAJ).

Program Warsztatów:

  1. Serwisy Social Media od podstaw
  2. Analiza potrzeb i zachowań w Social Media
  3. Planowanie strategii marketingowych
  4. Zarządzanie budżetami reklamowymi
  5. Budowanie społeczności wokół marki
  6. Buzz Marketing
  7. Praktyczne wykorzystanie narzędzi w Social Media
  8. Zarządzanie firmowymi profilami:
  • Facebook, YouTube
  • Instagram, Snapchat
  • Blogosfera, Vlogosfera
  • Linkedin

         MASZ PYTANIE?  Napisz do Nas!

Share on Google+0Share on Facebook0