Każde szkolenie handlowe jest indywidualnie dopasowane do branży i kanałów sprzedaży – takich jak aktywna sprzedaż bezpośrednia, telemarketing czy sprzedażowa obsługa w oddziale. Projektując szkolenia sprzedażowe, naszym głównym celem jest dopasowanie programu zajęć do rzeczywistych potrzeb naszych Klientów. Warsztaty są prowadzone metodami aktywizującymi, ponieważ aktywne uczestnictwo w zajęciach daje realną szansę na rozwój umiejętności sprzedażowych.
Warsztaty handlowe i szkolenia z technik sprzedaży dzielą się na kilka kategorii. Dzieje się tak ponieważ telemarketing, sprzedaż D2D czy sprzedaż B2B rządzą się swoimi prawami. W związku z tym do każdego rodzaju szkolenia sprzedażowego podchodzę z wyczuciem i pokorą dla specyfiki każdej branży.
Zależy mi, aby Klienci, którzy zlecają mi szkolenie sprzedażowe, otrzymali rzeczywiste wsparcie dla swoich handlowców. Szkolenia dla sprzedawców to inwestycja w umiejętności, wiedzę a także postawy, dzięki którym przedstawiciele handlowi zaczną cieszyć się ze swojej pracy.
Szkolenia, które realizuję dla sprzedawców są dopasowane do ich poziomu wiedzy i doświadczenia. Szkolenia handlowe mogą mieć formę warsztatów na sali szkoleniowej oraz treningów sprzedażowych w terenie – tzw. „training on the job”.
Organizuję szkolenia sprzedażowe w miastach takich jak Warszawa, Kraków czy Katowice oraz na życzenie Klienta – w dowolnej lokalizacji w Polsce lub w siedzibie zamawiającego szkolenie.